Jiul Shopping Center


Cu o investitie de 2,5 milioane de Euro (nu stim cat de reala sau nu este aceasta suma declarata mai ales ca a fost din fonduri nerambursabile, asa cum am aflat din sursele noastre)astazi a fost inaugurat cel mai nou si modern mall din judetul Hunedoara, care poarta numele de Jiul Shopping Center si in care se regasesc adunate peste peste 30 de firme locale si din afara, urmand ca anul viitor sa fie dat drumul la inca un etaj, adica cel de al treilea.

Cumparaturi placute !

Comentarii

  1. Dana, Timisoara

    Felicitari pentru relatarile legate de munca in mina!
    Din fericire, nu traiesc in Vala Jiului, insa, spre rusinea mea, nu m-am gandit niciodata ce anume inseamna sa muncesti in mina. Toti noi, acestia crescuti mai mult sau mai putin in puf, cunoastem minerii prin prisma mineriadelor si, bineiteles ii condamnam in gura mare. Dar niciunul dintre noi nu ne-am gandit vreodata cat de grea este viata in acea zona si ce inseamna sa cobori sub pamant in fiecare zi, ce inseamna sa te bucuri de o gura de aer proaspat si de lumina zilei.
    Din pacate, acum, dupa ce s-a intamplat tragedia de la Petrila, muti dintre noi ne dam seama ca si minerii sunt oameni ca noi, ca nu sunt brute, bestii, criminali. Sunt oameni ca noi, poate mult mai OAMENI decat noi cei care traim si muncim "la suprafata" pentru ca nu stiu unde se pot vedea dovezi mai clare de solidaritate...Difereta dintre noi si ei este ca noi am avut norocul sa putem respira in fiecare zi aer proaspat si sa vedem lumina zilei cat de mult vrem noi. Cati intre noi apreciaza lucrurile astea atat de simple, atat de einsemnate la prima vedere, dar atat de importante.....
    Felicitari inca o data si cred ca exemplu tau de a ne prezenta viata de acolo ar trebui urmat si de altii!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Dana ptr cuvintele tale si ma bucur ca v-am ajutat sa intelegeti mai vine viata unui miner! Am sa postez comentariul tau si intr-o zona in care este mai des accesata in aceasta perioada ptr a intelege mai bine si altii realitatea din spatele unei fatade false!

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci ce a zis Dana chiar ma uns pe suflet... am si eu tata miner... si stiu ce inseamana munca in subteran... am fost si am vazut..

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru spalat geamuri pe jiul shoping center petrosani va las adresa mea de mail xsevraj@yahoo.com :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariile pe aceasta pagina sunt moderate inainte de postare, de aceea va rog sa introduceti un singur comentariu, care va aparea pe site dupa ce va primi aprobarea administratorului!

Recomandari de postare:

Evitati sa comentati ANONYMOUS/ANONIM pentru ca aceste comentarii sunt de obicei sterse!

Incercati sa comentati decent, pentru ca daca injurati sau incercati sa jigniti pe cineva nu faceti decat sa ne dovediti ca inca nu v-a cazut coada!

HINTS: Daca nu aveti cont blogger, folositi optiunea OpenID unde va puteti loga cu conturile folosite pe alte formate de blog.

Daca nu aveti nici una nici alta folositi optiunea Nume / Adresă URL, unde va puteti scrie numele si adresa pagini personale!

Bine ati venit in Valea Jiului!

Postări populare de pe acest blog

Scurt Istoric al mineritului în Valea Jiului

Scurt istoric al bastinasiilor din Valea Jiului - Momarlanii

A fosta odata Uzina de Reparat Utilaj Minier Petrosani (U.R.U.M.P) - Locul unde a luat nastere "Coloana Infinitului lui Brancus"