Valea Jiului in doliu! Lacrimi la poarta minei ...

Stimati mei cititori, nu v-as dori sa stati la poarta unei mine si sa asteptati sa vedeti daca printre cei sfartecati in maruntaiele pamantului se afla si tatal, fratele, sotul ... sau orice alta ruda sau prieten! Sunt ore lungi de agonie ... in care nu stie nimeni nimic ... tu stai si ingheti langa poarta minei si te rogi la Dumnezeu printre lacrimi ca printre cei morti sa nu se numere si cei dragi, eu stiu cum este ptr ca acolo la aceea mina mi-am pierdut si eu tatal in urma cu aproape 20 de ani.

Vuieste media despre explozia de la mina Petrila, mina la care am lucrat si eu, chiar in zona in care am lucrat eu si unde trebuia sa lucreze astazi si cineva apropiat din familie, doar o minune a facut sa nu mearga astazi la munca, fiind in foaie de boala ... ptr ca daca mergea, probabil ca si eu eram acum, din nou dupa 20 de ani la poarta minei ...

Postul acesta se adreseaza in special celor care inca ii condamna pe acesti oameni si i-as mai ruga sa se gandeasca odata!

Condoleante pentru cele 12 familii care au pierdut astazi pe cineva drag, Valea-Jiului este (ptr a cata oara?!?!!?!) in doliu! Dumnezeu sa ii odihneasca in pace!

Comentarii

  1. Sunt cu totul de acord ca merita mai multa atentie din partea semenilor, cei ce lucreaza in maruntaiele pamantului.
    Mi se rupe inima de durere pentru acesti napastuiti ai soartei.

    RăspundețiȘtergere
  2. In primul rand as dori sa adresez sincere condoleante celor 12 familii indoliate,si celor apropiati multa dragoste si compasiune,multa sanatate si sa se faca bine celor care acum duc chinuri groaznice prin spitale,le doresc insanatosire grabnica,si sa se intorca la familiile lor,pt ca au nevoie de ei,si multa dragoste celor din mina si celor care muncesc si sunt cum numai noi stim (cei de aici),e un lucru rau pt ca durerea unora si tragediile in romania sunt transformate de "sistem"in bucuria politicienilor pt a se arata cine sunt ei si ce fac ei pt noi cei de aicea,mi se pare ciudat cat mai putem rezista asa?Inca o data sincere condoleante familiilor indoliate si pe cei morti Dumnezeu sa ii odihneasca in pace si sa ii.Nu ii vom uita niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa speram ca aceste ganduri de bine vor ajunge in vreun fel la familiile indurerate si de asemenea speram ca asemenea tragedii sa nu se mai repete!

    Va multumim ptr comentariile voastre si va rog pe toti cei care treceti pe aici sa nu ezitati sa lasati aici un comentariu in memoria celor care au pierit nevinovati in acesta tragedie nationala!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pentru relatarile legate de munca in mina!
    Din fericire, nu traiesc in Vala Jiului, insa, spre rusinea mea, nu m-am gandit niciodata ce anume inseamna sa muncesti in mina. Toti noi, acestia crescuti mai mult sau mai putin in puf, cunoastem minerii prin prisma mineriadelor si, bineiteles ii condamnam in gura mare. Dar niciunul dintre noi nu ne-am gandit vreodata cat de grea este viata in acea zona si ce inseamna sa cobori sub pamant in fiecare zi, ce inseamna sa te bucuri de o gura de aer proaspat si de lumina zilei.
    Din pacate, acum, dupa ce s-a intamplat tragedia de la Petrila, muti dintre noi ne dam seama ca si minerii sunt oameni ca noi, ca nu sunt brute, bestii, criminali. Sunt oameni ca noi, poate mult mai OAMENI decat noi cei care traim si muncim "la suprafata" pentru ca nu stiu unde se pot vedea dovezi mai clare de solidaritate...Difereta dintre noi si ei este ca noi am avut norocul sa putem respira in fiecare zi aer proaspat si sa vedem lumina zilei cat de mult vrem noi. Cati intre noi apreciaza lucrurile astea atat de simple, atat de einsemnate la prima vedere, dar atat de importante.....
    Felicitari inca o data si cred ca exemplu tau de a ne prezenta viata de acolo ar trebui urmat si de altii!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comentariile pe aceasta pagina sunt moderate inainte de postare, de aceea va rog sa introduceti un singur comentariu, care va aparea pe site dupa ce va primi aprobarea administratorului!

Recomandari de postare:

Evitati sa comentati ANONYMOUS/ANONIM pentru ca aceste comentarii sunt de obicei sterse!

Incercati sa comentati decent, pentru ca daca injurati sau incercati sa jigniti pe cineva nu faceti decat sa ne dovediti ca inca nu v-a cazut coada!

HINTS: Daca nu aveti cont blogger, folositi optiunea OpenID unde va puteti loga cu conturile folosite pe alte formate de blog.

Daca nu aveti nici una nici alta folositi optiunea Nume / Adresă URL, unde va puteti scrie numele si adresa pagini personale!

Bine ati venit in Valea Jiului!

Postări populare de pe acest blog

Scurt Istoric al mineritului în Valea Jiului

Scurt istoric al bastinasiilor din Valea Jiului - Momarlanii

A fosta odata Uzina de Reparat Utilaj Minier Petrosani (U.R.U.M.P) - Locul unde a luat nastere "Coloana Infinitului lui Brancus"